ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

سردار آزمون برای همیشه تیم ملی را از دست می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۸۱۱۷۱
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
سردار آزمون برای همیشه تیم ملی را از دست می‌دهد؟
تحقیقات فدراسیون فوتبال درباره احتمال تعهد سردار آزمون به تیم آس رم برای بازی نکردن در تیم ملی فوتبال ایران آغاز شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از عقد قرارداد سردار آزمون با باشگاه آس رم ایتالیا زمزمه‌هایی درباره تعهد این بازیکن به باشگاه جدیدش برای بازی نکردن در تیم ملی فوتبال ایران شنیده می‌شود.

این خبر هنوز به طور رسمی از سوی بازیکن ایرانی باشگاه آس رم ایتالیا تایید نشده است، اما بدون شک اگر او به تیم باشگاهی خود چنین تعهدی داده باشد و تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی نکند، ممکن است برای همیشه حضور درتیم ملی را از دست داده و با واکنش فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی مواجه شود.


در همین راستا امیرقلعه نویی، سرمربی تیم ملی همکارانش را مامور تحقیق درباره چند و، چون قرارداد سردار آزمون با باشگاه آس رم کرده تا پی به مفاد قرارداد این بازیکن با باشگاه جدید ببرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز درباره اینکه آزمون به باشگاه رمی تعهد داده که در تیم ملی بازی نکند، ابراز بی اطلاعی کرده است. او نیز درتلاش است تا پی به این راز ببرد و تصمیم نهایی را درباره تداوم حضور این بازیکن در تیم ملی فوتبال ایران اتخاذ کند.

نباید تردید داشت که اگر آزمون به خاطر باشگاه خود قید بازی در تیم ملی را بزند، هیچ بعید نیست که در اردو‌های بعدی تیم ملی نام او برای همیشه از فهرست نهایی حذف شود و دیگر اثری از او در تیم ملی فوتبال ایران نباشد.

طبق قوانین همه باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند موظفند بازیکنان را ۳ روز قبل از بازی‌های رسمی در اختیار تیم‌های ملی کشور خود قرار دهند و مشخص نیست اگر چنین درخواستی از جانب باشگاه ایتالیایی صحت داشته باشد، چرا و به چه دلیل آزمون با آن موافقت کرده است؟!

شاید آزمون خود بتواند درباره این ماجرا شفاف‌سازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->